بچه ها، تو این دوران قرنطینه یکم نشستم آرایش کردم برا خودم و چند تا هم لوازم آرایش خریدم. بیاین تجربه هامو باهاتون به اشتراک بذارم:

۱. ریمل: من اولین ریملی که خریدم، ریمل درب مسی بورژوا بود. فکر کنم بهمن ماه خریدم. بسیااار راضی ام ازش. مژه ها رو نه زیاد بلند میکنه و نه حجم الکی میده. بلکه فقط یکم مژه های خودت رو پررنگ تر میکنه و اندکی هم بلند. عاشقشم^__^ از همه مهم تر اینکه زیر چشم نمیریزه و سیاه نمیکنه زیر چشم رو. چند وفت پیش ریمل مشکی اسنس هم خریدم که بیشتر بلند میکنه و یکمم حجم میده. اما اصلا ماندگاری نداره. نهایت تا سه ساعت بمونه و بعدشم زیر چشم رو سیاه میکنه. پولمو ریختم سطل آشغال انگار! 

۲. کانسیلر: دو سه هفته پیش، کانسیلر anti age میبلین گرفتم. ۱۵۰ تومن. به نظرم اصلا ۱۵۰ تومن نمی ارزه. و اینکه، هنوز کانسیلر تو آرایش من جاش رو پیدا نکرده! نمیدونم به چه درد میخوره اصلا. اگه تجربه ای دارید بگید لطفا.

۳. BB کرم: تنها بی بی کرمی که داشتم، از dream satin های میبلین بود. خیلییی خوب بود. انگار که هیچ چی رو صورتت نیست. من کلا کرم پودر و پنکک ندارم. این bb کرم هم مثل کرم پودر صورت رو صاف و یکدست نمیکرد. ولی تا حدی یکدستش میکرد و از طرفی spf 30 هم داشت. رنگ پوست من گندمی یکم روشنه. رنگش هم شماره ۳ (light medium) بود و تقریبا همرنگ پوستمه (یه ذره تیره تر از پوستم) که اونم اوکی بود. متاسفانه تاریخ انقضاش تموم شده ولی هنوز توش کرم هست.

۴. CC کرم: بعد از اون bb کرمم، خواستم یه cc بگیرم که میخواستم فارماسی بخرم. ولی نبود! خیلی هم گرون شده. ۱۸۰ ایناس که واقعا نمی ارزه ۱۸۰ بدی بهش. برای همین یه cc کرم سی گل گرفتم، ۵۰ تومن! رنگش اوکیه، بد نیست. سنگین نیست، ولی سبکم نیست. 

۵. خط چشم: من کلا خط چشم نمیزنم. خط چشم ماژیکی مای رو گرفته بودم که گمش کردم:) اون موقع من ۱۸ تومن خریده بودمش ولی الان نزدیک ۳۰ تومنه. چند بار برای تمرین خط چشم ازش استفاده کردم. اصلا ماندگاری نداره. بعد از دو سه ساعت پودر میشه و رو پلکات میریزه. تو دیجی کالا خیلی ازش تعریف کرده بودند، ولی صرفا برای یکی دو ساعت خوبه. دنبال خط چشم خوب هم میگردم، اگر تجربه ای دارید شما هم بگید.

۶. Loose powder : جدیدترین کشف آرایشی من:)))))). من پوست چربی دارم و همیشه بعد از زدن ضدآفتاب یا کرم، قسمت های روشنی که حاوی چربیه روی پوستم برق میندازه و خیلی رو مخه. از طرفی باعث جوش زدن هم میشن این چربی ها. یه هفته است که loose powder فلورمار گرفتم و باید بگم گمشده‌م رو پیدا کردم^___^ پوستم رو خشک میکنه، رنگ خاصی نداره و میتونی روی کرمی که میزنی بزنیش، از جوش زدنم جلوگیری میکنه، کرم رو تثبیت و یکدست میکنه و گویا حالت فیکساتوری هم داره که من هنوز امتحانش نکردم. اگه پوست چربی دارید و از مشکل برق افتادن روی پوست رنج میکشید، این محصول رو به شما پیشنهاد میکنم. ۱۰۰ گرفتمش.

۵. رژ لب: رژ لب مات، فقط avon:)) متاسفانه پیدا نمیشه. من یه رنگ تمشکیش رو دارم و عاشقشم. ولی بیاید یه رژ لب مات دیگه بهتون معرفی کنم که شاید نشناسید. رژ لب های مارال هم حالت مات دارند، لب رو خشک نمی کنند و در کل اوکی اند. من یه رنگ nude ش رو دارم. درسته مثل nude های برندهای معروف نیست، ولی خوبه. یه زمانی که رژ لب میبلین ۴۰ تومن بود هم یه رنگ زرشکی کلاسیکش رو گرفته بودم که خیلی دوسش داشتم. متاسفانه تاریخ انقضاش تموم شده و الانم خیلی گرون شده:( . از اینلی هم یه رژ آلبالویی دارم که مات نیست، ولی بد هم نیست. و از سری کالرباکس اوریفیلیم هم رنگ کاراملیش رو دارم که دارای برق لب هم هست. لب رو خشک نمیکنه، ولی من موقع سفارش دادن فکر میکردم قراره یه رژ مات داشته باشم، که اصلا مات نبود. ولی خب، شبیه عکسش هست.

قبلا آرایشم فقط یه رژ لب و ضد آفتاب بود. که اون رژ لب رو هم خیلی کم پیش می اومد بزنم. ولی الان ریمل، بی بی یا سی سی کرم + رژ لب روتین آرایش منو تشکیل میدن (بعضی وقتام ممکنه آرایش نکنم کلا:)))) )

این تمام چیزهایی هستش که دارم. یه بارم راجع به پاک کردن آرایش و مراقبت های پوستی که به صورت روتین باید انجام بشه، ولی من سالی یه بار انجام میدم، پست میذارم:)))

و اگر شما هم تجربه ای دارید، کامنت کنید.