حتی فکرشم نمیکردم انگل شناسی سخت ترین درس علوم پایه باشه!

امتحان ۵۰ تا سواله

۱۵ تا کرم ۱۵ تا تک یاخته ۱۰ تا حشره و ۱۰ تا قارچ

از ۸ تا جزوه قطور و با جزئیات کرم ۶ تاشو خونده بودم که دیدم هیچ چی یادم نیست !و برگشتم از اول همراه با تست زدن دوباره مرور کنم. قرار بود دیروز ترماتود ها رو تموم کنم که خوابم برد:(

از صبح هم هیچ چی نخوندم ... امروز باید نماتود رو تموم کنم + شیستوزوماها که از ترماتود ها مونده ...

نمیدونم تک یاخته رو چیکار کنم! سه روز نشستم مرکل خوندم و تو این سه روز فقط تونستم انتاموبا هیستولیتیکا رو تموم کنم:/ روزی یک ساعت میخوندم ... دیگه مارکل دو بیخیال شدم و جمعه رو گذاشتم برای جمع بندی تک یاخته از جزوه ها. استاد گفته از کتاب میده ولی چه کنم که مارکل به شدت مزخرفه! میخواستم مالاریا رو حداقل از کتاب بخونم ولی وقت نیست:(

تعلل و procrastination کارمو سخت تر میکنه:/ ... تا حالا هیییچ امتحانی حتی سر و گردن هم برام انقدر سخت نبوده:(