۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

مامان بزرگه

یاد دعوا های مامان بزرگ خدابیامرزم و بابابزرگ افتادم. موقع دعوا، مامان بزرگم قهر میکرد و می رفت برای خودش یه چیزی درست میکرد تنهایی میخورد:) و به بابابزرگمم تعارف نمیکرد. بابابزرگمم پا میشد میرفت مغازه. شب که برمی گشت، همه چیز عوض می شد. انگار نه انگار که اتفاقی افتاده. مامان بزرگم کتش رو در می آورد، بابابزرگ می رفت وضو می گرفت و شامشون رو میخوردن. کلی هم قربون صدقه من می رفتند.

یادم میاد چند باری هم مامان بزرگ تهدید به طلاق گرفتن کرد:))) . خیلی هم خنده دار تهدید میکرد:) طوری که خود بابابزرگمم خندش می گرفت.


چند روز پیش رفته بودیم خونه بابابزرگ. حال و روزش اصلا خوب نیست. یکی دو ماه قبل آمبولی ریه داده بود و وضعش بدتر هم بود. تو بیمارستان هم همش غر می زد:)‌ 

هر موقع می ریم اونجا، اسم مامان بزرگ که میاد دیگه نمیتونیم خودمونو کنترل کنیم. نبودنش خیلی اذیت میکنه. خونه شون دیگه اصلا مثل سابق نیست. خونه بی روح شده. 

دلمون براش خیلی تنگه:(

کنکوری های گل:*

کنکوری های گل ... براتون بهترینا رو آرزو میکنم.

استرس نداشته باشید و با اعتماد به نفس برید که فردا بترکونید.

فقط یه تجربه از کنکور خودم بگم، من همیشه به ترتیب دفترچه پیش میرفتم! ولی سر جلسه کنکور ترسیدم و بعد از زیست رفتم سراغ شیمی:/ چون میگفتن ضریبش بیشتره و ... گفتم بذار خوب وقت بذارم. ولی تو شیمی ۹ تا غلط داشتم و ۶۰ زدم:/ اونم شیمی که انقدر مسلط بودم. برای فیزیک هم وقت به شدت کم آوردم و خیلی از سوالا رو ندیدم اصلا! و ۴۵ درصد زدم تو ۱۲ دقیقه وقتی که مونده بود. درحالی که اگه با آرامش و با ترتیب قبلی میرفتم، درصدام بهتر میشدن. هزار بار بهم گفته بودن کار جدیدی نکن سر جلسه کنکور! ولی بازم فکر کردم این کنکوره و فرق داره.

هییییچ فرقی نداره بچه ها. به خودتون استرس بیخود ندید

براتون بهترینا رو میخوام

اینم از آخرین امتحان علوم پایه:)

۵ ترم علوم پایه هم تموم شد:)
فکر نمیکردم یه روزی این جمله رو بنویسم:)، برام خیلی دور بود ترم ۵! ترم اول که بودم، فکر میکردم به ترم ۵ که برسم قراره خیلی خفن، شاخ، عاقل و بالغ بشم! 
تو این ۵ ترم سعی کردم مهارت های مختلفی کسب کنم، با یه سری از ترس هام مقابله کنم و شجاعت بیشتری کسب کنم.
امیدوارم از فیزیوپات پزشکی شیرین تر بشه:)

پ.ن : شهریور علوم پایه دارم ^___^
ریزوریوس هستم:)

ریزوریوس به لاتین یعنی خندان ... اسم عضله ای در صورت هست که باعث خندیدن میشه؛عضله خندانی ... ریزوریوستون همیشه منقبض❤

اینجا سعی میکنم زندگی روزمره‌م رو ثبت کنم:)