در راستای بهبود کیفیت خوابم، تصمیم گرفتم بند و بساطمو از رو تخت جمع کنم و برم بقیه کارامو روی میز مطالعه انجام بدم:)

و خب یه نگاهی بهش انداختم دیدم اونجا هم جای سوزن انداختن نیست. برنامه ریختم صبح پاشم اتاقمو جمع کنم. ولی خوابم نمیبرد! پس همون ساعت ۴  و نیم صبح شروع کردم از کمد لباسام که اتاقمو مرتب کنم. لباسامو دسته بندی کردم. اونایی که قرار نیست بپوشمو تو یه قسمت گذاشتم و نمیدونم باهاشون چیکار کنم! یه عده هم باید وارد سطل آشغال میشدن که شدن. یه چند تا لباس هم هست که کاملا نوئه و نپوشیدمش چون اندازم نبود^___^ (خریدامو تا همین امسال مامانم انجام میداد و یه سری چیزا طبیعتا اندازم نمیشد) اونارم نمیدونم چیکار کنم. بقیه لباسا رو هم مرتب کردم. بعدش کل کتابامو ریختم زمین و بالاخره ساعت ۶ و نیم صبح خوابم برد! ۱۱ بیدار شدم و صبحانه آماده کردم و چند تا مطلب خوندم و بعد هم طی یک تماس تصویری با دو تا از بچه ها برای پروژه برنامه ریزی کردیم. و خب قسمت بعدی کار شروع شد. گردگیری قفسه کتابا و میز مطالعه و قفسه لوازم آرایش:| همه چیو ریختم و از اول چیدم. البته بعضی جاها رو تقلب کردم و دیگه دوباره نچیدمشون^___^ 

و قسمت بعدی مرتب کردن تخت بود:))) نگم از زیر تخت که چقدر کثیف بود و یکی از وسایلی که گم کرده بودم رو هم از زیرش پیدا کردم.

و قسمت آخر هم جارو کشیدن.

و باید بگم مرتب کردن چقدر حال آدمو خوب میکنه:))) 

و یک سوال ... چیکار میکنید اتاقتون همیشه مرتب باشه؟ من وسایلی که برمیدارم رو سرجاش میذارم (اینو تمرین کردم و تبدیل به عادت شده و رو زمین چیزی نمیمونه حداقل😅) ولی نامرتبه همیشه قفسه کتابام و کمد لباسام! کافیه یه چیزی رو بردارم و بذارم سر جاش، نظم همه چیز به هم میخوره🤦‍♀️