حقیقتش حالا که اینستا و تلگرام و توییترم بلاکه:( دلم میخواد اینجا بیشتر حرف بزنم. حرف خاصی ندارم. ولی همش اینجا رو باز میکنم و از کامنتای شما ذوق میکنم:)

مرسی که همچنان هستید و میخونید. 

امروز از صبح کسلم! ساعت ۱۱ به زور بیدارم کردن! و تنها کاری که انجام دادم، خوندن مثلث فمورال و اجزاش مثل شاخه های شریان و عصب فمورال بوده:/ این هفته باید آناتومی اندام رو تموم میکردم ولی حتی اندام فوقانی رو شروع نکردم:/ و اندام تحتانی رو هم حتی نصف نکردم:| . فیزیولوژی هم فقط نصف گردش خون رو از سیب سبز خوندم. در حالی که باید کلیه و خون رو هم میخوندم. بماند که فیزیولوژی قلب هم از دو هفته قبل جزو عقب موندگی هامه. پاتو رو شروع نکردم اصلا:| و بیوشیمی هم همون یه جلسه ایه که خوندم. ۵ هفته وقت دارم و فقط دارم وقت تلف میکنم.

از هفته بعد کلاسای جمع بندی آناتومی دانشگاه شروع میشه و باز خوبه اونجا تو کلاس یه چیزایی به گوشم میخوره. کاش برای فیزیو هم کلاس جمع بندی میذاشتن:) مجبور نبودم خودم تو خونه وقت بذارم.

تنها امیدم اینه که کسی که سیب سبزو ازش گرفتم، بهم گفت که یه ماه درس خونده و ۱۳۰ شده. منم که هدفم نمره بالا نیست. میخوام پاس شم فقط‌. درنتیجه این یک هفته رو با خیال راحت دارم وقت تلف میکنم:|.

کاش الان بتونم پاشم و یکمم آناتومی بخونم ...