دوستای عزیزم سلام

یادمه ترم اول که میخواستم بشم یه کارم شده بود سرچ کردن و سوال پرسیدن. اینکه دانشگاه چطوره و قراره چه اتفاقی بیفته . چه کاری خوبه چه کاری بد. تو ارتباط با همکلاسی های جنس مخالف چطور باید عمل کنم و ... . برای ثبت نام که رفتم فقط دنبال یه ترم بالایی بودم که بهم بگه این رشته من چیه ! و چجوری درس بخونم ... چشمم دنبال بقیه بود که ببینم چطور میپوشن چطور راه میرن! چطوری حرف میزنن حتی:| تا خیلی متفاوت نباشم با بقیه. 

چون خودم این چالش ها رو تجربه کردم و با بچه ها هم خیلی در ارتباطم میدونم که برای خیلی ها همین مسائل چالشه. شاید باورش براتون سخت باشه ولی تو وبلاگ قبلیم که ترم اول و شروعش رو لحظه به لحظه ثبت کرده بودم بیشترین بازدید ها و ورود بازدیدکننده از گوگل به خاطر مطلب روز اول دانشگاه بود. میخوام بگم این موضوع خیلی خیلی مهمه و من احساس مسئولیت میکنم که یه همچین چیزی بنویسم تا حداقل سردرگمی یه نفر کمتر بشه.

تو وبلاگ آقای برادر چند تا کامنت گذاشتم که ایشون پیشنهاد کردن خودشون پست کنند این کامنتا رو. ولی من میخوام کار خیلی بهتر بشه و از تجربه های شما هم استفاده کنم. ۴ روز هیچ پست دیگه ای نمیذارم و منتظر میمونم همه ی شمایی ک دانشگاه رفتید و حتی دانشگاه نرفتید ولی یه سری تجربه دارید تو این پست کامنت کنید تا من جمع آوری کنم و با ذکر منبع :| تو پست ازشون استفاده کنم. 


پیشاپیش خیلی خیلی ممنونم از همه تون.