تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
نوشته های روز مره ام


دو سه روزه قرصم رو شروع کردم. بعد از خوردنش به مدت ۱۲ ساعت گیج میشم:/ مثلا نمیفهمم شبه ، روزه! و گاهی حتی از خودم میپرسم من کجام!

اشتهام بیشتر شده ... سر داروی قبلی(برای میگرن ) ۶-۷ کیلو وزن اضافه کردم ... لاغر کرده بودم که بازم داره گشنم میشه ... . 

البته دکتر گفته بود ... گفت دو هفته اول عوارض میده. 

به هر حال ۱۲ ساعت در روز فلج میشم:/


پ.ن : خدایا ... این همه عضله برای دست و پا لازم بود آیا؟ 

۰۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۲۳ ۵ ۴ ۹۱

نظرات (۵)

  • Va hid
    شنبه ۲ تیر ۹۷ , ۱۳:۳۱
    امان از عوارض قرص ها!

    امیدوارم حالت خوب بشه!!
  • بهرنگ قدوسی
    شنبه ۲ تیر ۹۷ , ۱۴:۴۲
    الان نصف مردم ایران گیجن زیاد  ناراحت نباش🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • بانوی شرقی
    شنبه ۲ تیر ۹۷ , ۱۷:۳۸
    قرص چی میخوری مگه؟ چرا؟؟؟

    خب میشه شبها بخوری و بخوابی؟ 

    • author avatar
      ریزوریوس ❤:)
      ۶ تیر ۹۷، ۱۷:۰۹
      آمی تریپتیلین

      حدود ساعت ۷ میخورم ک اثرش ۱۲ ساعت بعد از بین بره و صبح بتونم درس بخونم. البته کم کم داره عوارضش کمرنگ میشه
  • آرام
    دوشنبه ۴ تیر ۹۷ , ۱۴:۴۹
    نه فاطمه  نه ...
    نگو افیردگی گرفتی مثل این روزای من 
    نگو 
    من به تو خیلی ایمان داشتم و دارم 
    تو زن روزای بزرگی هنوز نمیدونی اینو
    ولی تو خیلی از هم سنی هات جلویی این رو بدون بدون بدون
    دعا میکنم از ته دلت شاد و راضی باشی 
    چون با خوشحال بودن تو و موفق بودن تو ما هم شاد و پرانگیزه میشیم 
    ...
    مثل قبل شو پر انگیزه :)
    • author avatar
      ریزوریوس ❤:)
      ۶ تیر ۹۷، ۱۷:۰۵
      راستش از خیلی وقت پیشا داشتم ... قبل از کنکور حتی. منتها نمیخواستم جدی بگیرم. 
      به هر حال الان حالم بهتره 
      مرسی از پیامت💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ریزوریوس هستم:)

ریزوریوس به لاتین یعنی خندان ... اسم عضله ای در صورت هست که باعث خندیدن میشه؛عضله خندانی ... ریزوریوستون همیشه منقبض❤

اینجا سعی میکنم زندگی روزمرم رو ثبت کنم:)